magsjuka?

igår åt vi thai mat så jag åt 3 små rätter o gubben åt friterad bläckfisk.. var gott som bara den o till det kollade jag på bb o hulda åkte ut =)
melwin vakna runt 10 igår o fick honom att somna om vid 11 i igår sen la micke o jag mig.. o sen spang micke upp inatt o både sket o spydde o sa MAGSJUKA... men jag hoppas det är matförgiftning.. men vi får se.. har själv varit vaken inatt för jag blir så "nojig" att jag o melwin ska bli dålig.. men det ska ju komma någon gång.. detta är första gången magsjukan kommer till oss sen 3.5år som vi har varit tillsammans.. så vi får se hoppas är det inte magsjuka =) micke får iaf vara hemma från jobbet denna vecka o han ligger o sover just nu så tänkte att melwin får äta nypon i soffan isf sängen för melwin är mkt pussande o kramandes.. o ifall att så vill jag inte att melwin pussar pappa sin <3
nä nu blir det att byta dagens första bajsblöja på melwin... satte nyss på honom en torr blöja från natten :P tok unge jag har.. ha en bra dag för det ska jag försöka jag försöka ha sov 4-5 timmar i natt o var vaken mellan 3-5 inatt så trött som bara den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0