varför?

hmm jag somna vid 11 med min son o det var lite jobbigt för hela dagen känns helt bortkastad. :( men men alltid mysigt att gossa med det bästa i världen.. nu inväntar jag micke för han har jobbat 12 timmars idag o sovit 3 timmar inatt så han lär ju somna så fort han kommer hem men för mig som har sovit middag lär jag inte somna för tidigt idag iaf. men det är la bra då melwins faster kamilla o hennes man patrik kommer idag :P
ja ja undra vad man ska göra nu? det är kallt o mörkt ute hade tänkt gå ut med melwin idag men ingen idé i detta väder :( har alla paket klara o har inga att slå in. önskar att jag hade något att pyssla med kanske gå iväg o köpa lite julpyssel får se vart kvällen styr mig
här kommer ännu en gammal bild på melwin eller gammal är den inte heller.. men har inga nya för min kamera är hemma o kabeln är ner packad :( ja ja nu blir det att vänta till halv 8 innan micke kommer hem  :( attans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0