2 fisar

igår åkte vi hem till mamma i karlskoga o o samma veva erbjöd jag mig att passa wilma så jag har haft 2 barn hemma själv i dag, jag vet hur det skulle vara med tvillingar o det hade inte varit så jobbigt alls.. När jag fick veta att jag skulle vara barnvakt så letade jag en syskonvagn för att slippa bli fast i lgh o det hittade jag också, Therese lånade ut sin o det tackar jag massa för.
Dagen börja med en sväng ner till stan o köpte 2 nya pjamas till melwin..
här ligger dom o sover i vagnen, trodde verkligen  melwin skulle slå wilma med händerna då han alltid gör så i vagnen men inte, melwin var super snäll o båda sov så gott :) mina älsklingar. Dom hållde sams när dom var vakna med :P nu ligger melwin o sover i sin säng o wilma somna på 2 filtarpå golvet underbart skönt att andas ut för den som vaknar först ska ha mat först, båda åt vid halv 2 så snart dax för mat igen för dom.. sen ska jag göra mat till oss vuxna..
jag hoppas jag får tvilllingar nästa gång för nu vet jag hur det är att ha 2 st små o det har varit en ny upplevelse.. ikväll ska vi åka till laxå o lämna tillbaka vagnen då ägaren till den behöver den själv i morgon :( men men bara att tacka o buga för att man fick låna vagnen av en som man inte ens känner :P ja ja nu har jag inte så mkt mer att säga.. ha det bäst tills nästa gång jag skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0