Kåvepenin

Alwin har käkat kåvepenin i två dagar nu o märkte natten till onsdagen att Alwin  hade en jobbig natt o samma natten till idag har han vaknat mkt o varit ledsen! Hittade ett sätt som funkade okej men jag fick inte alls för många timmar sömn, fick lägga Alwin på sidan o bompa honom i rumpan så funkade de ganska bra! Så idag ska  ringa till avdelningen på näl som vi låg på o kolla vad man kan göra!! Hört att jag borde ge honom goda bakterier till magen o tänkte då semper droppar är ju goda bakterier för magen så jag gav Alwin 5 droppar nu på morgonen så de ska bli kul o se om jag lyckas hitta något som passar honom! 
 
 
 
Alwin sov bredvid mig  natten för han hade så ont i jag kände att jag ville  honom nära! Gick Gick super o osv med Alwin i sängen när micke  natten! Nu Nu sover micke o Melwin ska snart till dagis då Då hoppas   Alwin sover massor mellan lämningen o hämtningen så jag kanske kan  lite pigg i skallen! Trött som bara den idag men de är lättare o vara så här trött när man vet varför han krånglade på nätterna! 
Nu ska jag göra oss klara för dagis Iof ska vi gå om ca en timme men lika bra o vara klar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0