alwins problem?!

var på akuten i lördags med alwin då de kom blod från hans rumpa! och då berättade dom att hans symtom är FÖRSTOPPNING!!!!!!!!! så dom gav honom laxerande och de tog 1 min från vi tog på blöjan tills han började bajsa! och han skrek o gnällde o när vi öppna var de en gigantisk bajskorv och massa blod o skit!  barnläkaren sa " de e inte friskt att en snart 10 månader ska kunna bajsa ut en sådan korv" stackars alwin. men sen söndags morse så har vi gett honom 5ml lactolus eller vad de heter o de funkar skit bra REDAN!! han är inte lös o inte hård. han är helt perfekt ut! lyckig mamma, lycklig alwin <3 alwin är sällan arg, ledsen eller sover dåligt!!! 
 
har varit så mkt o tänka på sista tiden så jag orkar snart inte mer! 
 
lite bilder på barnen! 
 
 
 
alwin mordhöll mig när jag kom hem från jobbet <3
 
 
 
 
min söta alwin! i veckan nu började med 92 i kläder! så nu ska ALLA 86 kläder säljas
 
melwin är så svår o ta kort på men fått ett bra kort på länge
 
 
 
mammas fina killar <3 
 
nu lägga upp alla kläder till salu så jag kan få in mer pengar o kan köpa mer kläder till alwin 
 
ha de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0