gnäll inlägg

Min foglossning tar död på mig! jag Pallar inte mkt mer nu! Idag har jag nästan inte kunnat stödja mig på benen! usch detta är ett helvete. fötterna är svullna och jag bär ändå stödstrumpor och jag sover dåligt! har ont när jag sitter, står och ligger! har små värkar och ont i magen hela tiden! pallar snart inte mer! jag blir yr av att bara sitta upp så jag kan inte ens de! VAD ska man göra för att orka sista veckorna? menar hur bra mamma är jag när jag inte ens orkar laga mat till melwin utan han får typ frukost till lunchen och middagen hjälper micke till med när han jobbar natt eller förmiddag! försöker ha matlåda så han kan äta men inte lätt alla gånger! 
 
nä nu har jag suttit medans jag skrivit detta o jag har så ont att jag säger upp mig som människa fram till ALWIN är född! Tänk vad skönt de skulle vara om melwin gick på dagis efter mickes schema! så jag fick vila så mkt jag bara kunde nu när jag har så ont!  ska ner till sjukgymnasten på onsdag o låna kryckor för de känns som de är de ända jag inte testat! men kommer känna mig låst då! men men sånt e livet! 
 
Om någon vill ta över detta så varsegod! 
Hade tänkt börja med igångsättningstee på lördag men så ska vi sjösätta melwins farfar den 27 o innan dess får inte alwin titta ut för jag vill verkligen vara med o säga hejdå! 
 
nä mitt psyke håller inte så länge till så den 28 maj hoppas jag hela skiten drar igång!!!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0