God morgon

Igår jobbade jag o medans jag jobba så kom våran hemleverans från Ikea. Melwins säng kom så när jag kom. Hem började vi bygga ihop den. När de var klart kom en o köpte melwins gamla säng. Melwins kommentar om de "Melwin är ingen bebis längre " 
 
 
Här är den. Finns masrass nere som alwin ska ha sen.
Sen blev de storsädning, dusch o soffmys. Ja nu är de iaf rent inför helgen när vi båda jobbar om varandra. 
Imorse väckte Micke mig o sa de e frukost. Te, ägg o gröt. Finns Inge bättre frukost i mina ögon.
Nu ska jag göra mig klar för Micke o pojkarna ska besikta bilen o jag ska med grannen till veterinären med sina tjejer. Ha en bra dag alla de kommer jag o ha fast jag har ont i halsen ännu

Kommentarer
Postat av: Veronica

Häftig säng :D
Längtar som fan tills slutet av månaden!!!!

Svar: Vi längtar massor vi med...
Johanna Olsson

2014-05-08 @ 16:27:05
URL: http://benucka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0