Glassbilen

Melwin; mamma jag hör glassbilen
Jag; vi ska inte köpa glass idag för vi har frusen full
Melwin; mamma har inga pengar, men melwin har pengar till glass
Jag; har du pengar?
Melwin; ja, jag ska köpa glass till alwin o mig
Jag; blir Inge med de
Melwin; okej då. En annan dag sa han då
 
Får ut så mkt av att prata med Melwin, han blir bara bättre o bättre på talet, finns vissa bokstäver han ej får med ännu men jag är så stolt över honom...
 
Förut idag sa han att han ville ha en beis tjej. O jag sa att de har vi ingen får bli Mn är alwin o Melwin blor stora. Då säger Melwin jag är ju stor. Undra om han verkligen vill ha en jobbig bebis till... Men de blir inget med de.
 
Idag blev de lasagne till mat o alwin åt med oss idag. Börjat mer o mer med att frysa in mat till honom o låta honom äta med oss o samma som oss...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0