Alwin vägrar sova

Ikväll är Alwin gratis. Han  efter nästan en hel flaska vid 8 o en stund senare vaknade han igen. O somna efter jag var ute med honom men så fort jag kommer in så vaknar han igen. Alltså vad är de för fel?  Har tryckt i  en halv flaska till nyss. Har han ont? Eller vad kan vara fel?  Jag behöver sova då vi åker till mamma imorgon o ska  gå upp tidigt imorgon.. Eller att han känner på sig vad som komma skall? De gjorde melwin o gör ännu... Ja ja vi får se när jag får sova. 
Blir tåg o buss till mamma imorgon för på fredag åker vi till kolmården o  tänkte vi att barnen slipper åka 5-6 timmar  på  dag ist blir de ca 3 timmar. Ha de gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0