vad händer?

vad händer med min alwin??????? han sitter på en filt och ramlar bakåt och då satt han på ett helt annat ställe på golvet!!! flyttat sig i sitt läge?
samma sak i tv rummet i morse så gick han från sittandes till ligga på magen och då såg jag ej honom och nästa gång jag titta så ser jag honom på magen komma ålandes! är de så att han ska börja ta sig framåt nu?! 
 
bilder blir de inga på ett tag då jag ingen mobil har just nu! 
 
nu e mina små syskon i brastad! vilket är skönt o ha dom här! lillebror har med sig sin tjej som man också fått träffat! alltid skoj o träffa syskonens killar/tjejer =)
 
nu lagar vi mat! FLÄSK, POTATIS och LÖKSÅS <3 nom nom nom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0