grattis min fina mamma <3

Idag fyller min fina mamma 43 år gammal! sjukt hon är mormor till 4 trollungar o så UNG!!!!! vill med vara så ung mormor/farmor (om ja nu blir mamma till en tös någon gång ) 
 
i helgen var jag hos mamma så jag kunde hälsa på henne när hon fyller år =) 
 
mamma fick av mig, emelie och barnen en personlig almenacka =) så glad mamma blev 
 
lite bilder från helgen 
 
 
när man inte har en matstol så får man sitta på golvet o käka =) 
 
 
 
här är bilder på barnen!
 
just de! micke tappa min plånbok, så nu blir de att börja om allt igen! väntar på att mitt körkort och bankkort kommer när som helst!!
 
min nya plånbok 
 
 
 
alwin har haft feber i flera dagar! iof bara 38.5 men de e mkt för han som har 36.4 i normal temp
 
 
 
 
mammas sjukling har sovit större delen av dagen! vet ej om de e tänder eller sjukdom! mammas fina skatt 
 
nu lägga mig en stund! fryser så efter ett varmt bad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0