funderingar runt kalas?!

jag fyller i april o tänker inte göra något stort av de! men pojkarna fyller i maj o juni! ska man slå ihop kalasen nu när dom e så små? eller ska man köra enskillt? vi funderar på om vi slår ihop de mitt i mellan pojkarnas födelsedagar. typ en dag för vänner o en dag för familj =) många tankar! kan inte fatta att jag redan vill planera deras kalas! men de e för att jag vill ha de så bra de bara går =) förra året var jag hög gravid så jag orka inte ett skit! så frågan är hur jag ska göra! 
 
idag tyckte alwin de var morgon kl 5 o nu kl 6 är han trött! funderar på o låta han sova nu så kanske jag kunde lägga mig o sen kanske han kunde sova igen när de e boll o lek för melwin sen!! nä känner mig otroligt rrastlös. ändå är disken fixad o startad o tvätten är startad. ska bara vika tvätt också och hänga den blöta! 
 
nä nu äta klart o kolla om alwin vill sova eller ej.. ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0