Tjosan

Måndag igen! alwin sov hela natten inatt han sov 11 timmar ungefär! melwin där i mot vakna vid 11 o hade ramlat så vi skulle ringa ambulansen sa han! men han hade så klart inte ramlat! 
SÅ imorse fick jag sovmorgon fast jag sov skit dåligt! nu sitter jag här o nyss skrivit i dagis ansökan för alwin och pojkarna mina vilar! alwin ligger i sin säng trött o melwin vill vila på soffan o klart man kan vila om han vill de =) får la se om han somnar eller inte! 
Eftersom alwin vakna halv 7 imorse så sov han mellan 9-9.40 och sen varit vaken till nu! så nu orka han inte mer så blev en vila till.. 
sitter o kollar på några som testar bröllopsklänningar på TLC och melwin säger.. Mis (melwin) vill att mamma ska vara så fin! 
jag: vill du att jag ska ha en sådan klänning?
Melwin: ja mamma blir fin då =) undra om han vill att mamma o pappa ska gifta sig =) 
 
 
pojkarna innan pappa stack till jobbet! melwin käkar en kaka som jag baka igår.. bakade två olika kakor igår =) 
 
nä nu får jag sluta o börja städa när alwin ändå sover! =) ha de toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0