Första tanden

För två dagar sen kom Alwins första tand. Känner man i munnen på honom så känner man tanden o man ser den med..  Inatt har Alwin bara skrikit och varit orolig.. Så min sömn blev inge bra inatt.. Så när Alwin somnar sen runt halv 9-9 så ska jag sätta på bompa till melwin så jag kan blunda lite på soffan. Melwin är så enkel så det går bra o göra så... 
 
Satt i soffan med Alwin i mot mig. O han tittar bortom mig o skrattar och i samma veva känner jag en doft som jag känner igen. Jag fick en känsla av att min älskade svärfar var på besök. Saknar honom så att de gör ont i hela kroppen.. Snart har världens bästa farfar varit från oss ett år. Önskar vi hade fått behålla dig frisk o här iaf några år till.. Du missade väldigt mycket. Men hoppas du ser allt uppifrån....  Saknar dig Folke <3 
 
Nu har iaf Micke gjort sin sista natt för denna gång och han sover nu så ska jag sova sen då jag aldrig fick sova inatt.. 
Alwin har börjat resa sig o han backar, tar sig fram på rumpan och han rullar över allt... 
 
 
Lite bilder på Alwin 
 
 
Mammas fina melwin.. 
Melwin har börjat låna en häst som han rider ibland. Två gånger hittills och de klicka så fint mellan melwin o rasse. Melwin pratar om honom hela tiden.. 
Nä nu ska jag försöka hålla Alwin glad en stund till innan sovdax för oss båda.. Är så trött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0