detta kanske kan funka!

nu vill jag få in nya rutiner i alwins liv.. välling på morgonen i sängen så somnar han om efter ca en timme och så sover vi till killarna vaknar! sen sover alwin inte mer förräns halv 12 och då sover han till senast 14 sen får han vara vaken till 19 när de e läggning! =) tror detta kan funka för oss alla! =) 
 
Idag har jag testat detta (än så länge) så klart läggning kvar =) sen var vi hos farmor idag o hälsa på!!! barnen älskar o vara hos farmor för hon bor i ett jätte hus 
 
 
 
alwin fick nya fina nappar här om dagen=)
 
 
detta är melwins favorit kläder syns de vad han gillar? skona + ett par stövlar köpte vi här nu i veckan =) nu e han klar för våren ( alwin ärver av melwin )
 
 
mammas pojkar sover =) lite bilder under veckan på pojkarna mina! sista bilden tog jag igår. la honom med ca 10 cm från sängens kant där uppe och kan inte se 10 cm nu!! undra om han är som mig o vill sova högt i sängen =)
 
 
 
här är mina fina barn idag hos farmor! kompstgallret har vi där för hennes stora hund inte ska vara i tv rummet för han fäller så mkt hår o alwin är full av de sen gillar inte melwin digger alls..
 
nu var de bra för mig! hörs en annan dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0