alwin 8 månader

Idag blir våran skatt 8 månader..
hos bvc i måndags var alwin 78 cm lång och 12 kg =) fattar inte hur astma motagningen kunde mäta alwin tilll 84,5cm förra månaden! ja ja men nu är han inte så lång vilket jag blev så fundersam om! för tyckte inte alwin var så lång som melwin var vid 15 mån så jag var ganska säker på att de skulle va en  annan längd på honom! =) 
 
bvc ville också att vi skulle dra ner på alwins vila! så han skulle vara vaken till lunch och sen sova en gång!! HOPPAS alwin sover till 14 iaf för jag kan inte hålla honom längre än 4.5 timmar typ så vaknar han innan så måste jag ge han en kort vila till sen! 
 
nu blir de o slappa resten av stunden innan melwin ska hämtas
 
 
mammas fina alwin <3
 
 
 
alwin har mer och mer börjat ställa sig i krypställning så undra när han kommer börja krypa! melwin var 9 månader så de återstår o ser =) mammas stora kille <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0