saknar och längtar

 
 
saknar min virre massor <3 denna bild är på mig när jag är runt 17-18 år tror ja =) 
hon är barnens fadder och den bästa vännen man kan önska sig <3 
 
IDAG har jag jobbat men bara halva dagen då de inte var mkt o göra på jobbet
jobbade igår med men då jobbade jag 7-16. nu e jag så trött så jag orkar inte ett skit mer idag! snart mata alwin innan han ska sova och jag ska sova! HOPPAS han kan sova till ca 6-7 imorgon och sova hela natten så jag kan få sova ut! fick göra de inatt när alwin somna 9 o vakna halv 6 av mitt alarm! 
 
 
nu ser jag de okända och sen spårlöst innan sängen! sambon jobbar sista 12 timmars natten för denna gång! sen LEDIG VECKA TILLSAMMANS <3 längtar massor 
 
 
 
melwin går ut med grannens melwin och lillebror igår! söötisar
 
 
mammas fina skatt sovmiddag på mig <3 
 
 
 
alwin igår när han somna <3 älskar er mina pojkar <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0