jobba är skönt!

 
 
Idag började jag jobba! =) ska jobba helger nu ett tag framöver. lördagar och söndagar varje vecka och så är jag mammaledig på vardagarna! Ska också kämpa med mitt körkort nu för där jag jobbar måste jag ha körkort! så idag var jag o micke ute och körde en hel del ( på en parkering så klart ) och jag tkr jag klara de bra! var en annan tjej som övningskörde på samma parkering så vi fick varandra och se upp för med =) bra träning! 
 
Idag var farmor barnvakt för jag fick veta igår att jag skulle börja jobba idag så micke hann inte lägga in ledigt och imorgon är grannarna barnvakt! men från och med nästa helg så kommer micke eller gullvi ha barnen dom helger de krockar! allså 2 helger på 5 helger. kan inte gullvi hjälpa oss så får micke ta pappaledigt dom helgerna! men nu blir de hårdträna med körkort så jag kan ta mig till och från jobbet själv! 
Jag trivs så jävla bra på jobbet så jag längtar tillbaka! bara så många olika ställen vi städar på så de e svårt att komma ihåg vart jag har varit och inte varit! 
 
Nu blir de sängen för att orka en dag till på jobbet! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ★ K a t t a ★ Mamma till 4 stjärnor ★

Är du aldrig ute på vägarna och kör? Det är ju där du får den bästa träningen ?

Svar: jorråå de e jag allt =)
Johanna Olsson

2013-09-09 @ 10:48:49
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0