halkan

Idag har jag varit i norge och kört HALKAN med körskolan!
började med att grannen försov sig som skulle köra mig, hon hade ställt klockan men på fel dag så fick väcka henne och hjälpa henne att rasta hundarna medans hon fixade sig! tack BÄSTA tilja för hjälpen! 
Just nu sitter jag o myser med alwin medans melwin nyss la sig! skönt att körskolan är över nu eller iaf intensiven! så nu blir de bara o ta dagen som den kommer med babycafe igen på onsdag och torsdag, föräldrar grupp på fredag och sen kommer mamma i helgen så blir massa mys med min underbara mamma och styvfar! <3 
 
 
 
lånad bild från GOOGLE!!!!'
men fan vad halkan var rolig men ändå läskig! hoppas jag slipper halkan eller inte slippa halkan men slippa allt jag fått testat idag! 
nä skriver nog mer imorgon för jag e ensam hemma med barnen medans sambon drog på innebandy kväll vilket jag tkr han e värd <3 
 
 
btw. idag köpte vi ny bilstol till melwin, vi behövde en till då alwin ska ha melwins gamla sen! 
 
 
 
 
älskar denna stol! imorgon ska vi ut oc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0