bildbomb

 
 
 
bildbomb på min fina alwin <3 
 
 
alwin har fått börja åka framåt i dubbelvagnen för jag tkr liggdelen är för kort! men han var ej missnöjd sov 2 timmar i vagnen! 
 
Igår var de barncafe i brastad och idag var de i lysekil (babycafe då) och imorgon ska jag med mammagruppen till fjälla i väntan på att mamma och larza kommer hit! <3 
 
 
 
min fina melwin sjunger o pratar med alwin och de gör att alwin gillar o ligga på golvet när storebror är med o leker!! <3 
 
var i lysekil idag och alwin bajsa igenom ALLT han hade på sig ( tur jag hade extra kläder till honom) så vi gick till bvc för o byta på toan där uppe! men då kommer våran underbara bvc tant och säger! byt på honom här inne ist för där vet du att de e rent och fint! sen har du större yta! behöver du mata honom också så fixar jag ett fika rum till dig, tackade nej till att mata honom för han hade just käkat! allså en sådan sak gör en så otroligt glad! 
 
halsen är inte helt bra på mig men börjar lätta tack o lov! nu sover alwin så städa står på listan! ha de! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0