Körkort

I måndags åkte vi till mamma efter jag äntlien klarat körkortet! så nu har jag haft körkort sen i måndags o jag älskar livet när jag kan ta mig vart jag vill! 
på måndag kan jag hämta ut körkortet för de har kommit =) fan vad jag längtar =) =) 
 
 
 
lite bilder från kga 
 
 
mosters vackra sessa <3 tänk att världens bästa elvria snart blir 10 mån
 
 
mammas fina alwin<3 testade 86 kläder o de e lite stort så väntar någon vecka till. men när ska dom börja plana ut!?
 
 
wilma sover så sött<3 
 
 
 
melwin.. sista bilden är hans märke på näsan efter en smäll i marken i örebro. kan lova att han fick ont så han grät <3 
 
nu ta det lugnt innan min lilla ska i sängen han med =) imorgon blir det en tur in till uddevalla =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0