jag börjar känna mig vuxen nu

i januari ska jag börja en lälingsutbildning som USKA. tror utbildningen är på ett år " inte säker" sen har jag nästan gjort klart körkortet! och jag har ett hem o två barn. ja jag känner mig så vuxen man kan nu! älskar mitt liv så jävla mycket! så underbart att snart ha en utbildning och kunna visa mina barn att de e VIKTIGT att ha utbildning nu för tiden! 
 
nu försöka göra iordning alla papper som ska skickas in och sen ska jag vika tvätt och städa lite för alwin håller på o somnar just nu så då får jag allt från 5 min till 2 timmar fria händer så försöka göra så mkt jag kan för sen kan jag bara sitta o chilla medans jag har honom vaken då han VÄGRAR allt annat!!! 
 
 
alwin hatar gröt om man inte blandar i något gott i den! så katrinplommonpuré funkar skit bra! han åt 1dl gröt och så skulle han prutta med munnen o då blev de så kladdigt!! 
 
nu fixa här hemma bara alwin somnar till så! ha de gott

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till fyra ★

jag gick den utb när jag var gravid med melvin... då var den på 1 år... tror att det är 1½ nu

Svar: Säker men jag har läst se mesta ämnena o är godkänd i dom sen har jag gått praktiker så kanske inte behövde göra om de
Johanna Olsson

2013-11-07 @ 14:38:28
URL: http://kaattaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0