vilken dag

Dagen börja 03.45 när melwin hade tänkt sig att gå upp o jag sa imot så efter ett blöjbyte så låg han kvar o prata till klockan var halv 6 tänkte ja ja kl 6 går vi upp ist! men då somna han o sov till 8. men jag kunde inte somna om så sov bara några min men men. sen kom yrseln och mer värk :( hade så ont hela förmiddagen! la melwin till lunchen och försökte åter somna själv men ikke alwin levde rövaren med hicka och fick tag i hans fot! efter lång vila så kom pappa ( micke) hem och vi käka frukt och hade lite mysigt, blev en sväng till affären och sen lekte killarna medans jag satt o tjata med tilja =) efter massa bus duscha melwin och sen skulle vi sätta oss o mysa för kvällen men redan då såg jag att han hade sovit för mkt middag så han var inte trött så jag bestämde mig o följa med jim o micke till fjälla vi satt vid stugan o mös medans killarna sparng! nu e vi åter hemma och jag äter chili con carne med ris som var vår middag idag och väntar på att melwin ska somna så jag med kan somna! 
 
SEN EN SAK TILL MELWIN FICK PLATS PÅ ETT DAGIS SOM HAN BÖRJAR PÅ 19 AUGUSTI
 
så sommaren ihop sen kommer hösten och då ska jag skola in melwin så jag kan ha egen tid med alwin och dra på babycafe och bara vila upp mig efter denna jobbiga gravidtet! Idag har jag också en månad till bf känns skönt =)
 
nu tar jag natten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0