trött dag

Idag känner jag mig inte alls pigg.. alwin är i full gång som vanligt o vädret är TRÅKIGT.. melwin har varit trött hela dagen fast han sovit middag. så tror detta väder spelar oss ett spratt! Var in till lysekil och handla lite käka förut för jag måste ha mat så vi klarar oss en vecka! micke får lön på fredag men då jobbar han 12 timmars under hela helgen så därför måste vi handla på måndag/tisdag nästa vecka! 
 
Just nu sitter jag o kollar lite på datorn och melwin kollar på bilar! jag har små sd och förvärkar så jag önskar bara dom ökar och blir kraftigare så melwin får träffa lillebror som han ser ifram i mot <3 
magen är ur balans på mig idag :/ 
 
nå ja har inte så mkt mer o säga händer inte så mkt just nu! ha en bra kväll jag ska duscha och kolla på tv hela kvällen sen sova tidigt 
 
 
 
far o son mys förut idag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0