toppen dag

morgonen börja kanske inte på bästa sätt.. var trött o mådde halv konstigt.. åt lite lunch o melwin sov så pasa vi på o hämta micke så vi gick o handla lite och sen har vi varit ute o lekt massor idag.. så mysigt att vara ute o leka när micke e hemma då melwin gärna sticker från gården eller vill gunga osv.. så då kan micke köra dom tunga sakerna! 
 
igår köpte vi nya skor till melwin med.. sååå underbart fina 
 
 
sandalerna blinkar när man går o han fick ha 25 på dessa skor för 24 satt för smått 
 
 
 
fina stövlar =) 
 
 
 
 
min lunch.. =) 
 
 
melwin vänta på att pappa skulle sluta jobbet =) 
 
 
massa lek o bus! denna fick melwin av faster och farmor när han fyllde år =) så himla kul tryckte han men blev tungt med all sand så micke fick hjälpa tilll <3
 
 
vi avsluta dagen med mys hos grannen vilket alltid uppskattas =) så idag har jag haft en toppen dag, hoppas på lika bra dag imorgon med =) nu lägga mig o kolla tv med gubben innan jag ska inta sängen.. God natt bloggen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0