tisdag

Idag har de bara varit en lugn dag! var med grannen till affären och till göfab o kolla staket! melwin vakna tidigt idag så vi sov middag idag vilket vi båda behövde  =) 
Nu har vi nyss käkat en pizza "familjepizza texas! " och bagaren sa att han aldrig gjort den som familjepizza så han ville ha ett betyg och jag säger bara GOTT =) ringde o sa att de var så underbart gott! 
 
 
medans jag o grannen var på göfab så var micke ute o lekte med melwin 
 
 
så fint de blev när mina killar målade =) älskar er mest i hela världen <3 
 
nu kolla på lite tv o hoppas mina sd och förvärkar ändrar styrka snart och blir förlossningsvärkar! alwin har rört sig konstigt idag inte alls som han brukar så hoppas de e ett tecken på att de kan vara på g
 
 
 
v36+3 " 24 dagar kvar till bf" <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0