sjösättning + igångsättning

Idag hade vi sjösättning för melwin och alwins farfar som somna in i februari <3 du är så otroligt saknad men skönt att man fick ett fint avslut på allt! hoppas du har de bra folke <3 
Åkte ut med en båt med dom närmsta som brydde sig om honom sista tiden åkte runt o fick se massa fint och man fick prata lite med familjen. Efter de ringde jag Förlossningen bara för att se att jag stod med i listan osv, vill bli igångsatt för jag inte sover något längre och har så ont att jag inte kan ta hand om melwin! var på en utredning om igångsättning i torsdags! men får vänta på att han ringer mig åter i morgon den läkaren. Får se hur detta slutar! hade lätt varit gravid tiden ut om jag hade haft dagis till melwin så jag kunde få lite avlastning och vila lite på dagen då jag sover MAX 2-3 timmar per natt så jag är ALLTID trött
 
ja ja varit hos farmor (melwins farmor) sen i torsdags för han ville jag skulle ha någon nära ifall de drar igång o varför fattar jag inte.. men får se vad han säger i morgon så kanske vi åker hem i morgon isf att vara här för borta bra men hemma bäst!!!!!!!!! 
 
nu blir de webb tv o sen sova tidigt för imorgon bär de av till barnmorskan och snacka som vanligt!!! 
 
ha de bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0