näl besök

Idag var jag på fl och gjorde en koll av denna jävla smärtan jag har! dom hittade inga fel. satt med ctg och ul. fick se alwin och fick också se att de e en pojke som vi vetat sen v 19. sen ville hon ( läkaren) kolla tappen.. Jag hade ingen slempropp kvar och jag var öppen en cm och hon kunde tydligt känna att tappen var påverkad och kände alwins huvud! han ligger otroligt långt ner sa hon och där av smärtorna trodde läkaren! Barnmorskan som hade hand om mig hade jag med melwin med super go tjej och hon sa de att MINSTA lilla känning/vatten avgång så måste jag komma på en gång då melwin kom snabbt efter fl! så nu väntar vi på alwin! hon s också läkaren att jag inte kommer gå full tid och hon trodde att han kunde komma innan denna månad slut! 
 
så nyss duschat och gjort mig ren. lägga melwin snart sen ska jag kolla på tv tills sängen ska dejtas! 
 
god natt bloggen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0