mammaledig igen <3

Idag fyllde jag i mig som mamma ledig eftersom alwin kan komma när som helst! längtar som en tok och nu e de bara alwin som saknas.
 
melwin har bara gnällt o gnällt idag! trött på detta humör han har! han verkar vilja bajsa men vägrar blöja,potta eller toa! och så vägrar han kissa för han tkr inte att de e roligt! ja ja bara han gör i från sig där han står då så kanske han lär sig lite! GALET trött på melwin så blir inget mer av denna kväll än att att han får åka isäng tidigt idag och micke har nyss gått till jobbet!!! fan hatar när micke jobbar natt så nu hoppas jag alwin kommer i helgen så jag kan få SEMETER från familjen och bara mysa med alwin på bb för där ska jag ligga minst 3 dagar bara för att slippa vara hemma! behöver ledigt just nu!!!! snälla förlossning DRA igång
 
 
nu sitter han lite lugn på rummet så jag sitter o tar de lugnt efter en dag med massa tid ute! nu har han pajat min kväll för jag ingen hjälp här hemma just nu så bara kämpa o hoppas melwin sätter igång min fl.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0