gott och blandat

 
 
nu är jag nere på 29 dagar kvar till bf! känner mig inte så stor som jag var med melwin! men de e la så att jag har högre livmoder så han sträcker sig i magen på mig =) 
Imorse vakna jag på fel sida och de rättade micke till ganska fort! han tog med mig till sin mamma där man ALDRIG kan må dåligt så jag blev på bätrre humör, micke jobbar kväll idag så tänkte se om jag orkar fixa lite i vårat hem annars lämnar jag de till micke i morgon när jag får mysa med virre hela kvällen <3 för imorgon kommer pojkarnas fadder med sambo. Kan säga att jag längtar som fan efter denna vackra kvinna.
 
 
första bilden tog virre på oss när vi gick skolan ihop! saknar den tiden så jävla mycket!  <3 
 
den andra bilden på henne snodde jag från henne. men så fin tjej så de finns inga ord för de! 
 
har inte så mkt mer o säga just nu. rastlös som tusan så blir väll ut om en stund och chilla 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0