god morgon =)

Inatt hade jag små svårt att sova pga av höften! inte skoj någonstans. hoppas lille Alwin tittar ut lite innan.. OM JAG FICK önska så hoppas jag han kommer runt 28-31 maj för då hinner jag komma hem ett par dagar innan barnens ena kusin tar stundenten! kommer inte alwin innan den 3 juni så får han hålla sig inne till efter studenten =)
 
slut snackat om de! melwin sov till 9 idag o de tackar jag för. gubben jobbar och i eftermiddag blir de att lägga ut lite saker på köp o sälj sidor och sen saker som ska ner till loppisen och resten ska kastas! har ett skit litet förråd men har mkt jag vill ha plats med i vårat förråd!
Funderar på att BYGGA hyllor garaget så bilen får plats och lite skit! undra om de går! får se hur de blir när mammapengen kommer igång! Ska också ta hem mickes cykel o funderar på att köpa honom en pakethållare så han kan sätta upp melwins barnsadel på den! eller köpa en ny sådan så man inte behöver pakethållare så kan melwin följa med ut när micke cyklar i sommar så kan jag o alwin ha våra mys stunder :P när Alwin blir året köper vi nog en cykelkärra som micke kan koppla på när han e ensam med barnen för den sommaren allså NÄSTA sommar ska jag jobba o micke ska vara pappaledig/ semster o vara hemma med alwin innan han börjar dagis =)
 
nä slut med vad som skall hända! nu ska jag kolla på bilar med en bilar tokig unge! hans tröja, byxor, lampor osv är med bilar!  han får också säng sett med bilar nästa helg! 
 
HA de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0