FAAAAAN

det blir ingen igångsättning utan dom ville erbjuda mig ett rum på psyk om jag mådde dåligt eller ha någon o prata med på fl. men åker inte en timme bil för o snacka med någon som inte kan svenska! nä tack, ska stå ut tills de e dax ist.. Melwin ligger efter massa lek hela dagen lång och FÖRSTA gången idag åker han bil utan blöja och hur går de? super bra inte en olycka alls idag. inte ofta de händer några olyckor alls längre bara bajsandet kvar så är han helt blöjfri på dagen! 
 
Nu avnjuter jag lugnet medans melwin sover gubben är ute på dejt. så har dator o tv för mig själv och till de käkar jag lite glass, godis och vidrig hallonbladstee som smakar skit 
 
 
17 dagar tills du är beräknad. bjuder på denna bild! =) älskar min mage fast den är små ful o har bristningar osv nu äta glass o se webb tv medans alwin har hicka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0