v 27 igår

Har inte mått så bra ett par dagar! har haft huvudvärk och yrsel! ska till vc i morgon och ta ett blodprov för att se hur mitt levaxin värde är tror de är för långt o därför jag mår dåligt! så här mådde jag ungefär innan jag fick medicinen första gången. så jag ligger bara för de mesta just nu! försöker komma ut lite med för melwins skull. så igår var vi på boll o lek sen var vi hos linda o lekte lite =) men blir helt slut av att sitta upp för länge! så imorgon bitti så fort vi vaknat så blir de vc o sen måste jag köpa mer järn tabletter! 
 
Igår dömde micke två matcher och idag är han iväg på en match.. så skönt att han fått 3 matcher denna helg för vi ska till ullared om 2v sen kommer mamma om 3 v och så fyller jag så pengar är aldrig fel :P
 
 
här är magen från igår. vecka 27 =) jag ser sparkarna varje gång han rör sig nu så jag lyssnar aldrig på min baby sound men ska spara den till nästa bebis för nu behöver jag inte den mer =) 
 
 
detta kom micke med hem igår när han åkte förbi ica i uddevalla så rinde han o fråga vad vi skulle ha som lördagsmys och jag sa vad som förutom snuskigt godis =) då kom han hem med detta till oss ( tidningen var till mig så klart =) 
 
 
 
här är syrrans små skit ungar<3 fan vad jag älskar dom (har inte träffat lillfisen ännu) önskar att jag kunde fått hit dom samtidigt som mamma kommer men mamma ville inte ha med dom för hon har dom hos sig hela tiden! hade varit VÄRLDENS bästa födelsedagspressent om dom två trollungarna följde med.. 
 
ja ja nu ska jag värma mat till melwin o mig sen ska jag försöka vika lite tvätt o kanske gå ut vi får se!! ha de gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0