v 26 <3

nu sitter jag o melwin här och väntar på maten! Idag har vi varit på boll o lek och busat en massa, sen blev det en sväng till affären, när vi kommer ner till affären så står ambulans och räddningstjänstens lilla bil! då har en man skadat sig eller haft ett sår som gått upp eller något sånt o de BLÖDDE till förbannelse, hela ica var fullt av blod och utanför ica var det massor! stackars honom. han var gammal man så jag tyckte otroligt synd om honom och ambulansen som inte fick vara i fred utan hela brastads befolkning stod o kollade! vi stod på långt avstånd o kolla lite för melwin ville se ambulansen. När ambulansen hade åkt så kom brandbilen dit för de var så mkt blod att dom fick skölja av halva entre dörren och allt utanför!! väl hemma blev de sova lite och mysa i soffan! 
Tog massa kort idag/igår på melwin =) Igår var vi på torp o handlade lite mamma kläder till mig och några tröjor till melwin! vi båda fick också strumpor. Vi handla inget till micke eller lillebror :P
 
 
här är en bok vi köpte till melwin på veckans klipp kosta 69kr och massa olika ljud o höga ljud så de går inte att sova med iaf! andra bilderna är när melwin leker med boken! lite nya bilder på min fina skatt! 
 
här kommer lite bilder på melwins kläder =) 
 
 
här är lite bilder på hans kläder o mina sockar :P 
 
 
ett par nya mamma byxor och min nya mamma tröja! =) tack älskling för dessa fina kläder! tänkte ta en fin bebis bild när jag ändå är i farten =) så här ser jag ut i vecka 26 =)
 
 
Vecka 26

Kroppen:
 Det är vanligt att man får häftig kramp i till exempel vaderna när man är gravid, ofta när man sover. Undvik att sträcka på tårna. Om man trots allt känner en begynnande kramp kan man motverka det genom att vinkla foten uppåt eller trycka den mot fotändan av sänggaveln. Det är inte ovanligt att du får ryggproblem och måste vila mer. Be din partner om massage, avlasta genom att ligga på golvet med underbenen på en stol.

Barnet: Nu är barnets hud lite tjockare och inte lika genomskinlig längre, skelettet hårdnar alltmer och lungorna utvecklas. Barnet kan nu öppna och stänga sina ögon. Huden är ganska röd och skrynklig men skyddas av vernix-lagret
 
 
 
 
nä nu blir det mat dax så ha de =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0