=)

igår var vi ute och lekte lite eftersom det var så fint väder
 
 
 
 
lite bilder på mina fina killar när vi e ute och leker =) Sedan fick vi besök av linda och hennes familj =) på kvällen igår kom jimsan på besök och vi käka lite gott igår kväll! nom nom så gott de var! la mig vid halv 11 och vem vaknar när jag ska sova? joo lillebror vakna och levde FAN hela natten! 
 
Idag börja dagen runt kvart över 7 med melwin som ville leka en stund innan frukosten! så jag låg kvar i sängen o mös av att lillebror vakna när melwin busa och stoja =) vid 8 blev de bompa och frukost =) sen skulle jag städa lite lätt men blev storstädning så nu har jag bara vårat rum och lite tvätt kvar men tar de när micke kommer hem i eftermiddag för han slutar om ca 2 timmar =) älskar när micke jobbar 06.00-14.00 för då får vi hela eftermiddagen tillsammans vilket jag älskar =) 
Nu blir de att äta lite lunch innan melwin bus ska lägga sig och jag får kanske besök av linda och andres och kanske deras troll unge senare =) =) 
 
nä har inte så mkt mer o säga just nu! ska iaf käka lunch med melwin o de blir yoghurt och flingor tror jag =) 
 
Ha de bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0