loppis

Idag drar jag o melwin på loppis eftersom de e bra väder och vi behöver hålla oss roade! väntar bara på tvättmaskinen ska bli klar sen ska vi dra ut o leka och sen loppis som börjar halv 11..  men idag får melwin ha blöjan på sig när vi går efrtersom han inte kan kissa ute om de skulle behöva så vi kör blöja när vi går långt! 
 
har också planer på att sälja våran vagn! vill ha en ny till alwin och blir inte denna såld så kommer jag ändå köpa en speciell vagn jag vill ha! =) älskar danska vagnen som har 97-99cm i liggdelen! den går o sätta upp o ligga i så en sådan vill jag ha till alwin =) melwin är ju 93-94cm lång och får också plats i vagnen så vi får se hur de blir =) 
 
idag hoppas jag på att melwin kan vara lite gladare och trevligare pojk.. funderar på att dra upp hans pool sen och kanske grilla! är ju helt värdelös på att grilla men kanske ska göra de ändå... =) vi får se vad denna dag har o erbjuda! 
 
detta var lite om våran dag lite yr o trött är jag som VANLIGT men vad gör de? inte ett skit just nu..
 
 
 
IDAG byter jag vecka!! inte långt kvar tills min fina bebis kommer! håll tummarna för att han tittar ut under veckan som kommer då micke e ledig o det passar oss så bra då =) 
 
 
igår mös jag med mina killar innan sängen <3  <3 <3 <3 <3 mina fina skatter!! 
 
 
haha melwin kollar på bompa och där är de han som har dagens bompa leker kull med med en orange gubbe i 9 luckor och melwin skrattar som bara den åt dom.. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0