imorgon är de BF

Imorgon är alwin beräknad! Idag blir de bm besök sen kommer mamma o larza o hälsar på! hoppas alwin kunde  titta ut typ nu så mamma kunde få mysa med honom innan hon åker hem! 
ska till sjukhuset imorgon för att planera för igångsättning för jag kan nästan inte röra mig längre utan smärtor till tusen o till veckan måste micke jobba igen så då kan inte jag klara av vardagen! 
 
börja dagen med en över full blöja på melwin så fick tvätta soffan och honom!! sen blev de frukost och klippning av gubben! skönt att han inte har så mkt hår på skallen nu! 
 
ja ja skriver mer i morgon eller ikväll beror på hur jag mår o beror på när min fina mamma kommer  =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0