bf+4

idag har jag gått 4 dagar över tiden! igår trodde jag verkligen att de var dax hade så ont och regelbunda värkar men dom var för korta för att åka in på så vi vänta ut dom och dom gav sig! 
 
Idag ska micke göra en sak som kan förändra allt hos oss! det kan bara bli bättre om detta går igenom, säger inte nu vad de e utan de säger jag efter hans semster då vi får svar på detta!! längtar massor just nu..
Idag har min höft tagit död på mig så jag har bara legat i soffan o kollat på bilar med melwin och så blunda jag i ögonen lite då jag somna vid 2-3 inatt o vakna vid 5 det var nattens sömn. tror jag kommer sova tusen ggr bättre när alwin är född för då sover jag när han sover =) 
 
kanske bra att jag sover skit nu för då kan jag klara det skit bra om han är en natt unge (vaken på natten) 
 
orkar inte sitta upp idag då jag inte mår bra! så ska lägga mig en stund till medans melwin vilar lite
 
2 dagar till kontrollen om KANSKE igångsättning.. hoppas hoppas dom sätter igång mig! längtar så efter min fina prins <3
 
ha en bra eftermiddag alla för de kommer jag ha för micke slutar om en timme =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0