bf +2

 
(denna tavla fick jag av mamma när dom kom i torsdags) 
 
 
hej alla! i helgen har jag inte varit inne något då min mamma o hennes man kom o stannade här hela helgen! ifredags var jag in på en koll o melwin var med mormor då! hade inte öppnat mig något alls! tröttsamt o de var så fullt på fl så blev inte heller någon igångsättning. Ny tid på torsdag o då kan de bli igångsättning. skulle slippa vänta att gå över så länge som med melwin han kom bf+8 och nästa besök är bf+6 så de känns som jag kommer gå över mer med denna! tror inte min kropp fattar hur en förlossning ska gå till.. 
 
melwin var helt överlycklig när mormor kom i torsdags <3 
 
fredag efter besöket spendera vi på torp då melwin fick lite leksaker och tågbana av mormor <3 hon köpte också kläder till killarna. emlwin fick vara med o välja till sig o alwin så ska bli kul o se vad alwin får fick ej öppna de förräns han e född! melwins kläder var super söta! =) 
 
igår åkte vi till nordby i strömstad och de var super kul. fick känna o klämma på lite vagnar och ha en toppen dag med dom bästa! <3 
 
 
melwin somna så gott i mormors bil när vi åkte hem från strömstad <3 mammas fina skatt <3 
 
 
nu har mamma o larza åkt hem och jag väntar på att förlossningen ska dra igång vilket jag inte tror den gör! micke ska också tillbaka till jobbet i morgon så bara o kämpa o slita och göra de bästa av allt! borde ha någon här iaf när jag ska upp på morgonen. men annars får jag lägga mig vid 8 o gå upp tillsammans med micke på morgonen o lägga mig i soffan eller något! får se hur de blir! 
 
nä in o duscha snart men först göra lunch till oss och bara chilla! lite trött i skallen efter att jag har sovit dåligt snart en veckas tid.. 
 
nu blickar vi framåt,  torsdag kl 9 på näl o då hoppas jag på en igångsättning <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0