5 dagar kvar

Det händer inte så mkt just nu.. massa gnäll från min sida bara! idag har jag 5 dagar till bf o min unge vägrar att titta ut! tröttsamt att vara gravid!  usch vad livet suger just nu! blev sjukskriven i fredags på min kontroll så nu måste micke få ledigt från jobbet för att kunna hjälpa mig hemma med melwin och allt annat här hemma! kan inte ens ta på mig underkläder då de känns som hela underlivet ska gå sönder! 
allså de händer inte alls mkt just nu! 
 
gungade med melwin idag o han råka sparka mig i magen o de gjorde så jävla ont! efter de sluta alwin röra sig men de kommer sen om en stund när jag ska sova tror jag! lite små värkar har jag med men inget som håller i sig så när jag vaknar i morgon så är dom borta!!! helvete vad jag hatar allt som innebär att vara gravid! 
 
På fredag kommer min mamma o ska vara barnvakt till melwin medans vi åker in och förhoppningsvis blir igångsatta!!!! snälla jag ber om att jag kan ha öppnat mig ltie iaf och tappen vara lite utplånad så dom bara kan ta hål på hinnan o sen är de igång! vill att alwin kommer typ nu så när mamma kommer i helgen så kan vi gossa hemma med bebis isf att jag ska föda medans hon är här! 
saknar min fina mamma och så tacksam att hon kom när jag bad om de! de är så en mamma ska vara som min är <3 
 
i torsdags var vi o grilla ute i fjälla med jimsan och wilma! vi fick se att ankan där uppe hade fått 11 små bebisar! =)
 
 
 
igår blev de sol o bad för oss =)
 
 
nä nu ska jag sova men nu vet ni att jag lever o ingen alwin på g ännu iaf!! TIPS på hur jag får ut honom är tacksamt! testat alla saker som står på internet o inget funkar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0