2 dagar kvar

Imorgon kommer min mamma och hennes man på besök =) dom ska vara här över helgen så hoppas alwin tittar ut medans dom är här. hade varit underbart för då vet jag att barnvakten isf är här hela tiden! på fredag har jag bf och då ska vi till näl på en kontroll om igångsättning. men hoppas de kommer igång under dagen idag! mått illa i 3 dagar nu (eller är inne i 3dje dagen) trött, yrsel, mer ont än vanligt och sover super dåligt.. vissa säger att de kan vara tecken på att de kan vara igång snart! så hoppas verkligen de är på gång o bebis kunde titta ut idag eller imorgon så kunde jag åka hem ca 6 timmar efter han e född och bara mysa med melwin, alwin och mamma hela helgen! det hade ju gjort att de hade blivit världens bästa helg! 
 
Nu sitter jag o äter gröt som micke fixade till mig, melwin vaknade på tråkigt humör halv 7 o de håller i sig ännu :( så jag fick lägga mig o sova en timme till (fick sova längre) men har så ont att jag inte kan sitta, stå eller ligga utan tårar! 
 
nä nu blir de att äta klart sen bara ta det lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0