storstädat

Igår somna alwin vid halv ett och då la jag o micke oss också! vi hann nog somna och vid ett skrek melwin i ren panik. micke kommer in och försöker prata med honom men micke frågar honom för mkt saker så han blir bara argare och ropar efter mig. jag kommer och sätter mig på golvet bredvid hans säng och försöker trösta honom. han greppar min hand i ren panik och jag frågar om han vill kramas lite och de ville han så klart! han hoppa ur sängen krama mig och tände lampan och då skakade han av rädsla! stackars barn. han skulle inte tillbaka till sängen så vi kände att han får sova inne hos oss inatt! så vi låg 4 st i vårat lilla rum! melwin sov bra resten av natten tack o lov. alwin vakna halv 5 o ville ha mat! somna om runt halv 6 och jag somna inte om förräns halv 7 och halv 8 vakna båda killarna då var de bara att stiga upp och börja dagen! 
Började med frukost för oss alla, sen städade jag o micke medans alwin sov på golvet på en fårpläd och melwin kolla på tv! =) 
 
 
en kille som sov i draget mellan alltandörren och ytterdörren =) 
 
blev att tvätta klädseln till killarnas bilbarnstolar, putsat förster, skurat, damsugat och bädda rent i alla sängar igår! kan ju inte klaga men vad skönt de var att få allt gjort. nu e jag grymt trött men ingen rast ingen ro ingen vila. melwin sover och alwin sover snart blir de att väcka melwin och då ska vi ut och leka och bara vara! funderar på att kolla om bilbarnstolarna är torra så vi kanske kan åka till stranden en stund innan vi ska hjälpa tilja med staketet! eller kanske skiter i stranden idag men vi får se vart denna dag leder! 
nu ska jag lägga mig på soffan och värma mig. fryser som bara den idag ;( 
 
HA DE =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0