hejdå 56 kläder

Idag bestämde jag mig för att byta ut kläderna i alwins klä låda! hans 56 kläder sitter som korvskin på honom så nu blir de att köra med 62 kläder. måste köpa lite mer av de för han har inte så många kläder av 62.
 
med gråten i halsen säljer jag ALLA kläder i storlek 56 för vi känner så att blir de någon mer unge så köper vi allt nytt.. känns som en liten risk att vi vill ha fler! 
 
 
min skalle e konstig har börjat drömma om en graviditet till FAST jag ingen ska ha nu inte planerat iaf för 5 sep ska jag sätta in en hormonspiral och sen ska jag börja jobba kvällar och helger som inte micke jobbar! 
 
nä nu äter vi morötter o dipp sen ska vi sova för alwin äter nu! 
GOD natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0