fredag =)

Inatt var en jobbig natt!!! alwin somna vid ett efter micke matade honom vid 12 jag la mig då för jag tar ju natten! kl halv 5 vakna han o fick mat och somna om vid halv 6 men knorra ända tills kl 7 då somna jag och så vakna alwin igen vid halv 8 då fick micke ta med honom upp så jag fick sova till 10 =) 
 
nu sitter jag i soffan med en nybadade killar (alla 3) alwin somna i soffan efter badet och sovit ca en timme =) 
 
 
här ligger liten o sover =) <3 älskar min fina kille <3 
 
 
melwin o jag gick ut med grannen och hennes flickor medans pappa o lillebror var hemma! 
 
 
melwin o alwin i badet =) <3 
 
nu sitter jag o letar lite saker till alwin som jag vill ha. hoppas man hittar de till ett bra pris =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0