alwin <3

 
min fina bebis sover hos farmor, han lider av värmen! har han kläder på sig så skriker han tills jag tar av honom! 
 
Idag köpte vi en beg babysitter till alwin och han HATAR den vi har hemma en babybjörn så vi tänkte att en annan måste han ha! 
 
 
 
sagt och gjort här är skönheten! 
 
 
 
alwin fick testa den första gången med viberation och han verkade super nöjd! 
 
på kvällen åkte pjamasen på och vi la alwin i babysittern igen en stund och vad händer då??? 
 
 
 
jo han somnar, skönt att han kan somna någon annan stans än på oss så vi båda får fria händer! denna kommer hjälpa oss till tusen när vi städar, lagar mat eller äter mat! för de e alltid då alwin vill vara i famnen! 
 
vi har varit hos svärmor hela dagen så när vi kom hem så satte jag mig i soffan med alwin och då skrattade han MASSOR och gjorde också skratt ljud.. visste inte att en bebis på 16 dagar kunde göra små skratt ljud! melwin börja med de runt 4-5v ålder så blev så paff när han skrattade! 
 
 
fick en bild på ett litet leende! och de e inte magknips leende för då hade han inte visar de med ögonen! mammas sööööööta lilla alwin <3 
 
nu sitter jag här nyduschad och väntar på att alwin ska äta sista gången innan vi lägger oss så GOD NATT 

Kommentarer
Postat av: erika

söt o vad lik storebror :)

Svar: vissa drag har han efter bror sin och vissa bilder är dom lika men annars är dom så olika varandra som de går o bli =)
Johanna Olsson

2013-07-07 @ 23:04:03
URL: http://www.minimini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0