melwins nya säng

 
nu har änligen melwins nya säng kommit på plats =) 
 
 
melwin myser med nallarna han fått av fadder virre =) den stora köpte hon o hennes sambo till melwin i julklapp och den lilla fick han i doppresent o har ALLTID varit med i sängen sen dess.. melwin älskar sina nallar. melwin är glad över att stora nallen äntligen får plats i hans säng
 
 
melwins första natt i sängen! han somna på 2 röda och sov hela natten o vakna halv 9 imorse =) 
Idag ska vi vara barnvakt till en liten emma =) 6 månader hennes familj ska på begravning och valde att lämna lillfia hos oss, förstår att dom gör de för inte roligt med begravningar alls :( 
Senare idag blir det ut och gå en sväng, märker att höften min inte bråkar lika mkt om jag är ute och går.
 
Imorgon blir det till kattas jobb och prata lite på hennes rast =) det är en av dom bästa vännerna jag har här på kusten =)  
 
nä göra mig klar nu för om en timma kommer dom med lilla emma så ska ta fram leksakerna som jag har till bebisar den lådan lill killen i magen ska ha sen när han kommer till världen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0