god morron

Idag verkar de vara en bättre dag för melwin. igår sov han typ hela dagen o åt inget alls typ dtrack dåligt o spydde 4 ggr mellan 4-halv 8 på morgonen. ringde 1177 för att kolla om de e magsjuka så berätta hans mående med slem i luftvägarna osv. men vi kom fram till att de e slem han har som han spydde upp.. på eftermiddagen när melwin skulle sova så ville han inte sova fast han var skit trött då han inte hade sovit sen 4 på morgonen, så vi bestämde oss för att åka o hämta nya vagnen sagt och gjort. melwin sov 3 timmar i bilen innan vi väckte honom! försökte få i honom massa olika saker. väl hemma blev de bara lite frukt o mys sen drack han inte ens en halv flaska som innehåller 330ml välling. 
 
nu på morgonen har han tuggat lite på en macka och druckit 180 ml välling, lite vatten också. nu är jag glad när han är piggare o äter mer. idag blir de att bara vara hemma o mysa o krya melwin till tusen! han leker o busar massa nu.
 
 
melwin har hela kroppen full med såna så här. o testat med ALLT!!! har kortison salva vi smörger morgon o kväll o mjukgörande miniderm på dagen sen får han tavegyl på kvällen för att inte vakna av klåda. 
 
imorse när han vakna kl 8 (bara vaknat en gång inatt) så kom jag o satte mig på hans säng o han bara hej mamma och krama om mig. älskade melwin börjar bli frisk <3 
 
nä nu vill melwin mysa så bara att stänga av datorn o ta hand om min älskling <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0