städa, mys och alla <3 dag

Idag börja vi med frukost i magen, sen börja vi plocka ur disken o melwin skällde på mig för jag ville hjälpa honom. skit i de då tänkte jag o drog fram damsugaren o städa lite medans han la sakerna på sin plats förutom de som står i höga skåpen för de ställde han på bordet! sen skulle de plockas in o skuras men då ville han se bompa o klart han får de! så jag fortsatte städa efter de så nu är HALVA lgh gjord och vi sitter o myser i soffan jag o min skatt! fick sova lite inatt.. natten till igår sov jag 1 timma o 30 min. men inatt sov jag lite till vilket var otroligt skönt för kroppen. så idag är jag ganska pigg o med de betyder de städ dag medans micke jobbar så slipper han se skiten när han kommer hem =) 
 
Idag vill folk på stå att de e alla <3 dag.. men jag skiter i denna "speciella" dag för jag o micke tänker på varandra varje dag isf en gång om året! vi ger varandras uppskattning och omtanke året om! så vi firar inte denna dag så mkt. 
<3 nä nu har jag inte tid med datorn mer ska städa melwins rum o vårat rum så tar jag tv rummet efter lunchen sen! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0