saknar

När man mår som jag gör så saknar man sin familj o vänner ännu mer! känner att jag skulle behöva någon o prata med om allt o inget! jag har en vän som jag litar på så mkt här o de e katta, men kan inte lasta henne med massa skit heller för hon är själv gravid ( två v kortare än mig bara) och har 3 underbara ungar med gubbe hemma! önskar det fanns fler personer att binda band till. men alla känner alla o det är så mkt skit snack så fort man träffar någon ny så vet snart inte om man vågar! Just nu sitter man bara hemma eller ute lite med melwin! känner också att micke får lida för jag inte har vänner som vill besöka mig eller ha besök av mig för jag håller honom hemma från att träffa sina vänner bara för jag hatar att känna mig bortglömd för man e gravid! sen när bebisen är född lär väll alla vilja komma o hälsa på men ska säga de att den som inte kommer nu kan lika bra hålla sig borta sen med! trött på att folk vill träffa en så fort man fått tillökning i familjen! 
 
alla som läser detta o tar åt sig av de kan göra något åt de isf komma med bortförklarningar om allt vrf dom ej har besökt en! vill INTE höra dom....
 
Nog om detta gnäll..
 
Sitter just nu o kollar på micke som lagar mat, han ska till jimsan efter maten o man fick ej följa med så det lär bli grabb kväll med spel osv. ja ja tv:n o jag får dejta varandra ikväll! 
 
imorgon blir de till barnsmotagningen med melwin för hans prickar som ställer till det för honom o dom vill ej försvinna efter massa krämer o veckor som har gått! 
Melwin har också slutat sova middag, men jag lägger honom alltid ändå för att han behöver vila kroppen fast han inte somnar! 
 
nä ha det gött 

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Hoppas ni får svar på vad de är för prickar han har i morn! Eller vad ni ska använda för salva ...
Kram

Svar: hoppas jag med. trött på att se honom som en prickig korv :/
Johanna Olsson

2013-02-12 @ 20:33:08
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

<3

2013-02-12 @ 21:50:50
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0