inatt!

inatt ska jag sova ensam i sängen! har varit på dåligt humör idag för jag har sovit för lite inatt! så melwin ligger nu o FÖRHOPPNINGSVIS o sover i sin säng nu! han brukar inte ta många minuter på sig o somna men eftersom han sov 2 timmar mer imorse än vanligt så vet jag inte vad de leder till ikväll för han såg inte så trött ut som han brukar vid läggdax! önskar mig sovmorgon imorgon med för de var skönt att få sova längre än halv 8. ja jag vet ska inte klaga på halv 8 för flera av mina vänner går upp mellan 5-7 på morgonen. nu blir de o se bidragen på melodifestivalen sen ska jag sova o hoppas på att somna typ på 2 sek i kväll behöver verkligen de känner ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0